יולי אדלשטיין לכחול לבן: "שעות אחרונות להציל את ישראל מבחירות"

איתי גדסי No Comments on יולי אדלשטיין לכחול לבן: "שעות אחרונות להציל את ישראל מבחירות"

שר הבריאות ערך ביקור במועצת אזורית בנימין, בנאומו במועצה קרא לכחול לבן להתעשת ותקף את ההליכה לבחירות, "יש עולם מקביל, עולם פוליטי, בו החדשות זה מי קפץ מהאוטו ברגע הנכון כדי לשלוח את כולנו לבחירות"

יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין ביקר היום (שלישי) במרכז להתפתחות הילד ובבניין החדש של מועצה אזורית בנימין, כאורחו של ראש המועצה ישראל גנץ. השר פגש גם את ח"כ שבח שטרן שעומד להיכנס כח"כ מן המניין של הליכוד בעוד יומיים לאחר התפטרותה של ח"כ מכל שיר שעברה למפלגתו של סער.

השר התייחס ליציאה לבחירות על רקע הכוונה להיכנס לסגר שלישי, "אנחנו חיים בשני עולמות מקבילים: עולם המציאות, עולם העם, שבו אנחנו נלחמים בקורונה ובהתפרצות התחלואה ומחסנים את האוכלוסייה נגד הקורונה".

"ויש עולם מקביל, עולם פוליטי, בו החדשות זה מי קפץ מהאוטו ברגע הנכון כדי לשלוח את כולנו לבחירות. אני קורא ברגע האחרון לכחול לבן להתעשת, להמשיך שת"פ קואליציוני. נשארו שעות ספורות אבל לא מאוחר מדי להציל את עם ישראל מבחירות מיותרות" הבהיר שר הבריאות.

השר בירך את חברי המועצה ואמר, "יישר כוח על המבנה החדש של המועצה שישרת את התושבים עוד יותר. מקווה שבקרוב המבנה הזה לא יספיק ויצטרכו לבנות משהו עוד יותר גדול כי המועצה תגדל במספרים שאנחנו לא חולמים עליהם היום".

ראש המועצה ישראל גנץ בירך את השר על הביקור החשוב: "בית המועצה החדש יעניק לנו כוח וכלים כדי להוסיף עוד קומות לפיתוח ההתיישבות, וברצוני לחזק את ידי השר בעבודתו החשובה למיגור נגיף הקורונה".



0 תגובות